nuffnang

Wednesday, October 29, 2008

5terz forever..love u all...


rkn2 yg byk mengajar aku erti khidupan  :)  cheh..erti persahabatan..erti study..erti kawan..erti makan..erti main..erti main2..erti kejayaan..erti kekalahan..erti kegagalan..erti ponteng kelas..erti berigap ngan warden..erti penat..erti sempot..mcm2 lg laaa pengertian yg tlh difahami n dirasai..best kann..mulanya persahabatan kita 12januari 2002..sehari lpas birthday aku..hihi..maaf promote diri :)5years we were together..mkn,tdo,main,study,ngumpat a.k.a bincang,bjoget..berdikir..berzikir..smua laa..hal2 demikian membuatkn aku rndu pd kalian..msg2 skrg dh bawa dirik..smbg blajar laa..ade yg dh fly..yg merangkak naik bas ulang alik from kL-klantaM..mcm2 dahh kann..batch kita xde lg yg kawen for diz year..kita tunggu...sape kawen dulu..hahaa..kakpah(senior time kite f1) kawen umor 22..dh dpt baby girl dh pon diz year..sape2 nk ikot jejak langkah kakpah..leh laa..next 3 years..oryte?!!kikik...weii..aku rindu gila laa kat korg..nape nihh??korg tau x..best dpt kwn ngan korg yg sememangnya gila2 nih..n gadoh ngan korg pon best..tp..jodoh kita xlama..5thn je..then..kita berpisah..uhuhu..sob3..nt umor 35 kite jmpa ehh..aku nk tgk..ank sape yg comel mcm aku..wahhaah..

No comments: