nuffnang

Friday, November 14, 2008

dia~putera hati

"Yang dicari walau bukan putera raja, biarlah putera agama.
Yang diimpi, biarlah tak punya rupa, asal sedap dipandang mata.
Yang dinilai, bukan sempurna sifat jasmani, asalkan sihat ruhani, sempurna hati.
Yang diharap, bukan jihad pada semangat, asal perjuangannya ada matlamat.
Yang datang, tak perlu rijal yang gemilang, kerana diri ini serikandi dengan silam yang kelam.
Yang dinanti, bukan lamaran dengan permata, cukuplah akad dan janji setia.
Dan yang akan terjadi, andai tak sama kehendak hati, redha ketetapan Ilahi"

10 comments:

ziharusan said...

pemilik tulng rusuk ??
oh didiey how lucky u r .. hehehhe

MuJahId_DidIeY said...

hahaha..
zham si sengal... ak blasah gak ko ni...!!!
xpe r..ko tue dah ad si ehem2..

MuJahId_DidIeY said...

moga2 mg mie mndapat pilihan yang terbaik...ak tmpang suko jah...asalkan saing kto epy..hahahaha

shashaiffa said...

oit..saje je la aku post ni..adeihh..bkn nk cari skrg tuan pnya tlg rusuk aku nih..masanya akan tiba :)

farha ni said...

alah didiey. kalau ko orgnye mcm mane? hahahahahahah

MuJahId_DidIeY said...

ei, ko ni fani kalau xbuat kepala ak berasap xbleh ke???arghhhhh...

ezaddd! said...

this is so true kan elley. i wonder when is the time for you, haha i meant for us lah kann. hehe.

the time will come, sooner or later. :))

eleh dd, nk buat kerek plak. haha!

MuJahId_DidIeY said...

hehehe..
ko zati..
jgn nak kate ak kerek ke ape2..
ak dah thu your big RAHSIA...hahahaha

naTc sEnSei said...

ecece..

pemilik tulang rusuk.


mcm kenal.hahah.

shashaiffa said...

ayuh kwn2..berdoa..moga2 tuan tulang rusuk kita masih wujud di muka bumi ALLAH ini..hihihi..amiiin..