nuffnang

Friday, February 06, 2009

yeaahh..i'm still young

sy masih kecil..masyaALLAH hebatnya ciptaan Allah..dari 2 sel yg bgabung dari mak & abah..maka terhasillah sy dgn melalui bbrapa pkembangan :) thanx ALLAH..krn aku terpilih utk menjadi ahli bumi ini..Engkaulah Pencipta yg Paling Agung..aku amat bertuah krn aku adalah sel yg terpilih utk bernafas di Bumi Mu ini..betapa hebat ciptaan Mu..subahanallah..aku merasakan diri ini amat kerdil...tidak kan ku persiakan peluang berada  di alam ini..sblum aku diusung utk ke alam yg kekal abadi slmanya.


Allahuakbar..Allah Maha Besar!!!

smasa kecil..tidak pernah ku terfikir..inilah aku!! bermulanya "AKU" ..memang begini..kawan2 sy jua begini..ye!! smua bermulanya bgini..namun, manusia yg blainan agama..lainlah tanggapan mereka..mereka mentafsirkan kjadian manusia dgn begitu dan dgn begini..namun..ape yg sy lihat..smuanya bermula dari persenyawaan 2 sel yg bgabung bsama..

*cantik dan cute nya kite smua smasa masih kciL*

No comments: