nuffnang

Monday, June 14, 2010

cuti-cuti malaysia bersama jah mutt~mutt

ini bukan tipu! ini btol2! haha.
jah sekeluarga membuatkan aku terharu.
and aku GELAK bsama sobs.terharu gile kot! huuu~
thanks for visiting teratak permai ini :)

kaknor ckp HALIMUNAN! 
yelah.aku mcm xpcaya
mereka dah muncul kat umah nih
1st tu,mcm xjadi je nk dtg.
(aku siap g tggu kat simpang nk masuk lorong umah)
and aku faham coz jln mmg jammed gile.
byk tempat yg kenduri-kendara.
so,jln pnuh ngan kete ke sana ke mari nk kejar pengantin.
even sebelah umah aku pon ade kenduri.

alhamdulillah.mereka selamat smpai.
dgn aku melambai2 kegemukan d dpn umah..


sesumpah!!! aku gmozz!
and jah nmpak sedikit ross~ross~
jelesss.ape rahsia kamu jah? 
mkn nasi dagang+budu eh? (◕‿-) 



.nathirah.best buddy! (✿◠‿◠)
a.k.a makcik jual rempeyek!
haha!thanks dear.

jah,kau mmg bungeks kan.
segan I dowh! 
datang terjah sampai ke dapur.



~sisters forever~
kaknor+jah



bye2.dah nk balik..huu..(sory,kaknor nmpak PEACE je)
thanks kpd nathirah.kaknor.ayah and mak.
di atas rombongan meminang gua! HAHA! *hugs*



sekian,teratak permai
~mulong~

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

2 comments:

aimighazali said...

mok gemok betul cik jah ni

shasha_iffa said...

always.HAHA :D