nuffnang

Wednesday, December 24, 2008

aku kot..

<<<<<<cheyywwahh..machoo nye beliau

hahahah..akulah wirawati negara..

PLKN SIRI 4 (2007)

januari-mac 2007(clbrate bzday dlm utan rimba)

huhh..d jemput ke dpn time caracter building class..bapak segan!

rkn2 nyanyikan lagu bzday utk diriku yg sgt hijau muka time tu :)

kat KEM RIMBA TAQWA, SIK, KEDAH(sgt pedalaman)..hihi

wlaubgmnpon..best sgt..mmg x rugi laa aku g PLKN..wlaupon elaun hanyalah RM300..

tp..aku g sana,bkn demi wang ringgit..tp pengalaman tu yg penting..ngeh3

dpt knal pulak zatiL..teQ n anNa..yg sgtlah lawak nk mamposs..

n our "CIKGU AZMIRA" aka cik mira yg gile2 mabuk..hahh..

~dpt pulak menyertai kes kecurian hp teQ..kecoh satu kem..lpas aku n rkn2 siasat..yess..we got it..hp tu dh brenang2 dlm kolam air..kat toilet ktrg..hampagass pnye pencuri..buduss tahap lengkuas busuk!dia cmpak hp dlm air..n scara x sngaja..kami dpt tgkap pencuri tu..lpas aku smack down sket2..dia ngaku..dia curi hp tu sbb jeles ngan teQ..rknku yg smamangnye jelita n ayu mcm kayu..dasar pompuan x sedar diri..bawak2 laaa b'tobat!

~kem ktrg ni..tmpt keras.bkn sbb di buat dgn batu..tp HANTU..yess..tgh2 syok dgr tazkirah ustaz kt dewan..time tu..hari khamis mlm jumaat..hahh..paham2 laa..tiba2 seorg rkn wirawati menjerit n melolong..coz nmpak antu..bile ustzah g baca ayat suci alQuran kat dia..dia tolak ustzh tsebut smpai ustzah terpelanting n terjelepuk atas simen..adus! pasti sakit..then, dia d minta balik..best nye..cuti2 malaysia:) huuu

~aktiviti merentasi halangan..wahh..sempot aku! yelaa..kna pnjat2 tmpat tggi ni..aku bpeluang menikmati tahap kepenatan yg amat mmerlukan oksigen yg mantap..smpai aktvti last iaitu mrangkak bawah dawai..hahh..slow nk mampos..mcm biawak d gilis lori ayam..aku je rasa..korg ape tau?haha..sgt segan..tp x pe..our team tetap juara! yess CHARLIE da YELLOW!!

~aktiviti dlm air..seronak!tp part renang aku x lulus..hampir lemas..ahah..namun..lepas btenang n x kalutkan diri..aku bjaya berenang sejauh 70meter..syukur!aku masih idop..then..aku srtai ptndingan kayak..aku masuk yg solo..cheh! gile brani..menang lagi..hiihhi..power root la aku ni..

~mmg byk laa yg best2..ye laa 3bulan do0o..so..sape nk rasa ape yg aku rasa..pegi laa PLKN! wlaupon sdikit itam berkulat..xpe..leh sental semua tu ngan clorox..hahhaa..

[the end]

7 comments:

Anonymous said...

wow! entry yang gile vogeh lah!!!

LaBubiZkiTeR.Inc said...

mmg plkn besh..cm anak keling ak..haha

Mohamad Taqiyuddin Bin Ahmad Fikri said...

hahaha...
eh mie xslap kalu ak n paje panggil mg gengster..
caro mg nak bayar air kat kb mal ari tue ak tahu dah...hahahaha

Anonymous said...

wow. elleymelly mmg hebat lah. haha. cerita hp sorok-sorok dalam tuh penah dengar. among kita 6, kau je elley ayng bertuah pegi plkn. mmg sebati ngan dirimu. i wonder if aku yang kene pegi. haihh. haha. nk imagine ponn xsampai hati. bertong-tong gamogen ahh kena makan kann.

hehe. dd, llay mmg gangster. tp kali ni, gangster yang takot anjing ahh. hehehehehe. *teringat memori elley berselipar baru akhornya terjatuh kerana terkejut dengan bunyi2 merduu anjing*

:)

adik-adik di rumah dilarang mengikut aksi itu.

shasha_iffa said...

~tQ atas perlian ciknat..menci ank gmok!

~yunoss..mmg laa kita jd itam..jap je kann..tp 1 je mu x berubah..KUROSAKI..haha..kurus mcm galah..ambil galah tlg tunjukkn..hahah..

~didi si gembala lembu..jaga kau..aku bakar ofis tmpat lembu2 kau lepak d kala ujan!!huh

~ezzati saadon..jgnlah d war2kan berita keenakan larian berganti2 mlm tsebut..hnya sy n kak tgh yg menikmati kelazatannya..hiihi..bandage kwae pembalut seliuh manja d kaki anjing sy..

farha ni said...

elley! kerinduan! :)

shasha_iffa said...

ouhh farhani_buddie..mmg rindu melonjak2 d hati sy..hampir tumpah..tunggu kehadiran kami2..11januari..kita bergumbira!