nuffnang

Tuesday, December 08, 2009

plss!! i want it all...

Imagine~having everything
we ever dreamed

(slim back pack for Mr.ACER)




I want it, i want it, want it
Don’t want much, I just want everything!!


watch~ADIDAS?



Don't you want it?

external hard disk



ohh..enough syemm!~d3000~
[[[ yuss..pls pay for me :) ]]]



OMG..OMG..OMG :

^^^ dis is excepted ^^^


5 comments:

♥ natcsensei ♥ said...

maigoddd~~
syemm.jangan lawan tokeh haa yag satu tuee.tp xpela syemm pun bertalent besauu~
um, beli jela.sibuk bising kate tataw nak buat ape duit byk2.haaa!!~

Ezadd said...

amboi ni sume koleksi merah hitam!

ingat cam nk amek satu barang buat hadiah hari jadi ke 21 kau tp uish sume ni mahal gila babs! haha.

i xmampu la skarang, tp wedding gift u, i book nk bagi hadiah (ala gamba yang last tuu!) xoxo

shasha_iffa said...

Natalia~wooooo...
gile talented aku?

insyaALLAH,ade rrezeki lbh, aku beli :) tp,time tu,kau dah hebat guling2 dah..haha..shoot sana sini



Ezadd~ye,semestinya hitam menggoda,merah manja..ahaks!

alaaa,yg last ke? menangis la tuan kilang kasut tu bile nmpak aku pakai..hehe..
2nd last jom? mintak ngan ADAM letak sbg hantaran :p

♥ natcsensei ♥ said...

lol.i guling2 tembak badut kat luar je.xde talent maa~~ :(

syg anak ~ tinggal2kan said...

eleh..badut kau hayun dlm tempayan je!

blajar laa tembak2 dgn jayanya..
g pasar..tembak ikan,ayam,sotong dan keluarga mereka..
g masjid, tembak carpet,sudut dan penjuru mimbar..
g skolah mummy+daddy..tembak GB,PK1,PKHEM,PKKO!

tembak kaknor+kekmie+alut skali :)