nuffnang

Thursday, December 03, 2009

tag tig tug ..

soalan untuk panaskan lappy dulu :

1.anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
karipap sardin plss..

2.anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
air kelapa singgit bang! huhu..bukan slalu..tiap2 hari :p mai singgah!! mai singgah!!

3.apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
apa pandang2? tengok jerawat aku laa tu!! dushhk!!!

4.anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne ?
LELAKI? lelaki yg tak tertarik oleh org lain..ahaks~
ISLAM mantap..KAYA sbb aku kan pisau cukur..HENSEM mcm dia..opss~

5.apakah perkara yg wajib anda buat sblm tido ?
WAJIB:baca doa tdo..pastu tutup mata..berangan sket~~ZzzzzzZZzz..



soalan yg takde dalam SPM :


1. andaikan ada org menghina ahli keluarge anda. apakah yg anda akan buat ?

stakat ni,xde sape brani hina..so,xtau nk wat ape..

2. adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm kesusahan wlupn dia pernah khianati anda ?
tolong!! tolong!! >>kalau dia jerit mcm tu, baru sy tolong :)
manusia ni..kna idop saling menolong okeyy! biarlah dia pnah khianati sy..sy xkesah.

3. andaikan besok hari terakhir anda hidup.apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati ?
bawak mengucap syamimi!! bertaubatlah sblum terlambat.. :'( 
mintak2laa time ni..aku berada di sisi keluarga tercinta..insyaALLAH..
agak2 sempat x aku SMS kwn2..mintak maaf smua2?? uhuuuu

4. adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai psgn hidup ?
susahnye soalan ni!! BENCI!! BENCI!!
sy pilih org yg SAYANG sy 100,000% 
xsyg..xpyh nyebok2..main jauh2..shuuuuhh~

5. apakah yg mmbuatkan anda b'smgt untuk hidup sampai sekarang?

mak+abah+abe+achik.. serta : kawan2 yg jelita&hensem..Luvs

6. andaikan masa dpt diputarkan balik,apakah yg anda ingin betolkn ?
nk btolkan jarum jam BUM aku yg dh lama xbergerak!! aku syg jam tu..

7. adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
give up? ohh..usaha pls..smpai dpt!

8. adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
pijak jari kaki dia dgn tayar lori pasir.. mintak 3 bidang tanah dan sebijik helikopter..
then, baru maafkan..

9. andaikan kawan anda menghidap penyakit b'jangkit. adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
KAWAN SAMPAI TUA..itulah janji kami...so, nk wat cmane? TERPAKSA laa aku bkawan ngan diorg..hihi

10. sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. apa pandangan anda ?
i luv kids! yg gedik2 jgn dekat! jgn buat aku menyampah kat kanak2 comel! ngee~~
(apa kata ezadd?)


org yg betuah untuk menjawab tag ini ialah:

cik nathirah,cik aimi,cik dalila
cik ezzati
cik farhani
cik nabila fatin
encik yunos
encik taqiyuddin
encik ziham zawawi


8 comments:

♥ natcsensei ♥ said...

haha.
before tido bukan selalu guling-guling sambil menekan-nekan button handset ka?
beli jam baruuu je la.mane lagi nak bazirkan duitt yang seperti kau canang-canangkan kat bilik tuuu =p
um, future hubby syemm bagi la sebijik heli kat dia. selalu guling2 nangis nak heli supaya senang pulang ke mulong (:
TERPAKSA kawan sampai tua. ceit!

shasha_iffa said...

hoi3 cik adik..
kau yg slalu guling2..aku tros lelap!

jam baru?? waa..u mesti xsabar nk bg adiah utk i kan! january nnt i tggu!!!

ohh hubby~nk heli!! naaaaakkk!!!

apesal? kamu berpenyakit berjangkit ehh?? ooo..slama ni kamu xngaku..huisshh..nsb baik xsmpat bjgkit! wahaha

♥ natcsensei ♥ said...

syemmm si perut muncit. ohh sila berjaga-jaga. nanti aku spread penyakit ni. penyakit kuat makan, kuat DIAM! haha.yela tu teros lelap. macam i tak tahu je. di sebalik bantal yg kau tutp muka u, i tau la.
u msg dgn org dpn blok je. aha!

atinmarzuki said...

syam~~ hensem cam dia? amboi2!!!
best yer ayat tue, ley wat kontroversi ni...haaa

shasha_iffa said...

aku slalu msg ngan org sblah katil je!! hahaah..

dekat!

SMS cepat smpai..xyah g jauh2 ^__^

shasha_iffa said...

ohh adik nab..
shuusshh!! haha..xde sape laaa..
hensem cam Syed Ahmad Raziqeen jer

lol!

ezadd said...

haha. kanak2 yang comel tp gedik terlampau aku pon xsuke. HAHA

shasha_iffa said...

biasalaa..kanak2 RIBENA :)