nuffnang

Saturday, January 12, 2013

11, teruskan menghitung.

Alhamdulillah. 
11/1/1989 - 11/1/2013.  #24
12/1/2002 - 12/1/2013.  #11

Terima kasih, Ya Allah atas ukhwah yg terbina antara hati-hati kami ini. Eratkanlah kemesraan antara hati-hati ini, Ya Rahman, Ya Rahim. Walaupun detik waktu terus berlalu menyepi, teman sejati sentiasa bersama kami. Ya Allah, berkatilah kehidupan kami semua dengan kejayaan di dunia dan lebih-lebih lagi di akhirat sana.


Di sini, bermula. 
Perkara-perkara baru yang telah aku masukkan dalam hidupku. Sebagai pengalaman, sebagai pedoman dan sebagai landasan. Aku bersyukur kerana berpeluang. Alhamdulillah! Yaasin, Al-Waqiah, Al-Mulk, Al-Quran, Al-Ma'thurat, Dhuha, Sujud Sajadah, Usrah, Imam, Makmum, Pengurusan Jenazah, Fardu Ain, Puasa, Tazkirah dan lain-lain. Banyak yang pertama kalinya aku mulakan di sini. Ya, dalam 5 tahun di sini! Belajar. Bermain. Bersahabat. Berguru. Mendisiplinkan diri. 




Ya Allah, kuatkan hatiku untuk terus setia dgn tujuan hidup di dunia yg hanya singgahan ini. Khalifah. Ibadah.  Setiakan aku sbg hambaMu.






Aku hidup, aku mati. Lillahi Taala. Insya Allah!

5 comments:

D.S.R said...

Rindu... =) Happy belated besday shasha!and happy friendship day to all Fighterz.love u all!^^

himawari said...

hepy belated birthday sha!
n hepy friendship!

@dhiya : rindu la kat dhiya!

shasha_iffa said...

thanks Dhiya n berd. Alhamdulillah. smakin meningkat usia. harap kita smua smakin matang and jd wanita solehah. Amin. ♥ Ukhwah fillah. rindu both of u, sisters :)
Jom jaga diri, hiasi peribadi.

Raja Nurul Anis said...

Happy belated birthday to my girfriend....and happy friendship to all babes!

shasha_iffa said...

thanks sayang!
you too angosh! kawan till Jannah.