nuffnang

Thursday, March 19, 2009

ewaah!! ewaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!

baguss..tak buat ape2 pekerjaan hari ini!!
syabaslah syamimi..
ye!! krn..sy mjadi baby sitter..
trima kasih :)
tapi..ye!! tapi..
sy x suka dgn tugas ini..sy d paksa n memaksa diri..
si dia telah mengeluarkan sesuatu..
sy tidak tahannnn!!!
ammar faiz syg..kamu mmg baik hati sgt..
2kali kamu membebaskannya dari isi usus besar mu!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
sy pon..ape lg???
uwekkkkk***!@#$%^&*(@#$%^&*(@#$%^&*
maafkan kanda syg..
usyukkk!!!
sy ingin tdo..tdo smpai esok..sy pening..
dan..mak..maafkan angah..xdpt buat keje d dapur hari ini..
selamat tinggal syg~

6 comments:

Anonymous said...

wehh. weh. gila lawak okeyyy kau ni. mg gemm lah. kau muntah skali dgn dia? atas baju kau? hak3!!

cmne nk ade anak sendiri nih.

suggest kt kau lah kena sedia dua sink sebelah2. mcm kt jj tu. stu tinggi stu lagi rendah. x pun buat shje yg dua2 rendah. utk anak-beranak muntah sekali :)

loves, gurau selalu!

shasha_iffa said...

ini bkn perihal muntahh..ini perihal lain!!!

dia eyyyaakkk ok!!
aku munn munnn !@#%^&*

farha ni said...

kau munnn ke gile? cane nak jadi mak ni?

gatal nak kahwin, budak berak pun tableh tahan.

hahahahaha~

shasha_iffa said...

busuk wei..kau nk cuba?
kau x tau tahap busuk yg tlh wat mata ku berair + merah..hah!!

Ezadd. said...

i second KB! haha.

Elley elley elley.. mmg kelakar.

shasha_iffa said...

ezadd..nsb baik kamu tiada adk kcil..kalau tak..kamu akan meratah ubat-ubatan utk elak muntah setiap minit!!!