nuffnang

Sunday, August 30, 2009

tagged

Tagged by roomie~natc n her sist~kekmie

tajuk : knpe aku berblog?
  1. sbb ade blogspot :p
  2. saje nk tiru org..org ade blog..aku pon bleh ade gak! 
  3. 1st blog aku tgk~my uncle~then..terjentik d hati..rase nk wat jgk..so..aku pon try register..october 2008..tp x post ape2 pon..haha..wat segan jer
  4. sbb terkadang..wujud rase bosan dlm meniti usia 20-an nii..huh *_* layan jerr blog dgn menge'post' entry yg mcm best gile!
  5. rase syok bile dpt ngadap laptop lame2 ~edit post+baca blog manusia lain~
  6. leh luah ape yg terbuku di hati dan limpa..
  7. leh buang masa dgn perkara yg agak berfaedah..ngee~ye ke?ye laa kot.. leh berjiwang2..layan prasaan..lpaskan geram..bleh bunuh perasaan yg aku rase mcm xbest..dll
  8. leh citer "perkembangan" idop aku..bersama "pengecutan" jua..
  9. leh upload gmbar yg aku rase aku suka..dan sesuka hati..
  10. leh main2kan hati n prasaan aku dan mereka yg melihat dan menonton blog aku..

ok..itu saje kot..
hurm..xnak tag sape2lah..
~wassalam~


No comments: