nuffnang

Tuesday, December 28, 2010

sejuk ni.

aku gosok-gosok tapak tangan
yelaa.sejuk!
rasa nak terkencccc pulak.
 sila pergi tandas.
singgah bilik mak jap.
mak tak sejuk ke? sejuk!
aku mencapai kain selimut mak.
aku layangkan ke atas badan mak.
mak tidur ye. mimpi indah!
jam di dinding ku kerling.
baru 8.30mlm. awal mak tidur.

aku akan tunggu abah balik. 
abah balik lewat hari ni. overtime katanya. 
bukan pergi rumah bini muda!
tunggu abah bawa balik satay.
mintak-mintak la satay masih panas.
sebab aku sedang sejuk.
bestnya. aku suka satay ayam.
nak tengok tv jap.
cukuplah menaip.
titik--->    .


4 comments:

farha ni said...

menyentuh hati pelis ayat ayat bahasa melayu kau tu.

=)

E said...

agak ah.

cryclown said...

kopi pun best jugak:)

shasha_iffa said...

F---tersentuh ke? batal wuduk! amik lain :)


E--- teragak-agak nampaknya.


Badut---kopi kapal api lagi best.