nuffnang

Thursday, December 02, 2010

steady!

hai syamimi.tak tidur lagi ke?haha. gua tak dapat lelap after blackout. dok mimpi macam-macam.scary! alhamdulillah.blackout hanya seketika. 10pm-12.40am.cerita pasal blackout ni, dah masuk 3 kali aku bertemankan kegelapan dalam toilet. asal aku masuk toilet je, gulp! PADAM! sumpah wei gelap gelita. mmg nak jerit je la kejanya! MAK!!!! ABAH!!!! memang dasar pentakut! hihi. mane ade. berani la tu. abah yg baik hati datang bg torchlight. yeay! ada cahaya! ada cahaya! (padahal dlm hati berdebar-debar nak keluar cepat-cepat dr toilet) melangkah je keluar, terus lari lintang-pukang kalahkan Pua Chu Kang..baik-baik lari tu! licin~ hishhh.bayangkanlah,mmg gelap xde setitik cahaya. otak ligat berputar dah fikir macam-macam time tu. waaa.kalau dok sorang kat umah,aku xtau la. aku melalak sampai orang TNB dtg umah kot..


jadi, penangan blackout, gua usap-usap cik Acer till now. cik Acer ade kawan baru. sumber kasih sayang! rm99 uolss! tak ori kott. takpe.tu je yg mampu. tp,mmg mahal nak mammm. bkn the whole charger. hanya penyambung je. isk!! rasa bersalah sbb tak jaga elok-elok charger lama. thanks mak sbb belanja!
(halal balance rm1 :D) jd,kpd pengguna di luar sana, jagalah charger laptop dgn penuh kasih sayang kalau taknak buang duit. bukan sekadar charger, laptop pon kena jaga jugak. alhamdulillah Acer Aspire 4720 sy dah bertahan hampir 3 tahun setengah..harap-harap dapat menemani sy sampai tamat degree. sila bertahan ye. 2tahun je lg. lepas tu, saya akan cari kawan baru utk temani kesepianmu syg! heee~ 


ok,jom solat subuh! salam~

2 comments:

cryclown said...

hehehe..kita jaga dia, dia jaga kita:)

shasha_iffa said...

dia tak jaga saya. saya je asyik jaga dia :) kecil hati ini.sobs.